Pages

Thursday, 10 August 2000

MELANCONG KE SYDNEY DAN MELBOURNE

 Bersambong pada entri yang lepas........oh ya ada kesilapan teknik berlaku dalam entri yang lepas.Didalam entri lepas aku tak cerita langsung bab dan kisah aku di australia sama ada semasa aku di sydney atau di melbourne.kecantikan keunikan serta ke indahan ke dua dua kota metropolitan itu. Juga aku tidak pos gambar gambar nya sekali. sebenarnya macam ni.kisahnya panjang sangat tak larat nak tulis, keindahan kecantikan serta keunikannya sukar di gambarkan pada lat top ini.dan satu lagi gambar gambar yang aku ambil semasa itu banyak yang dah rosak serta hilang. maalumlah kerana sudah lama lagi pun penjagaan aku pada gambar atau foto tak berapa cakna.aku main selit selit serta sepah sepah sana sini aje....so jalan paling sesuai untuk tontonan korang semua aku ingat baiklah korang pergi sendiri kesana dan saksilah sendiri dengan mata kepala korang. kalau korang tak da duit....elok lah menabung dari sekarang, mungkin dua atau tiga tahun lagi dapat lah korang pergi.....itu pun kalau korang panjang umur.


                                   
                                


opera house sydney waktu  malam
opera house waktu pagi

No comments:

Post a Comment