ADIZA SAIDI BLOGSPOT

Thursday 15 May 2014

MENGUNJUNGI DEER PARK di NARA

15 May 2014
kembara solo ke osaka jepun.
hari ketiga destinasi ketiga
MENGUNJUNGI DEER PARK NARA.

tanpa ku duga,rancangan dan perjalanan aku berjalan lancar dan lebih lancar
dari apa yang aku rancang.apa yang aku rancang,semasa di kobe ini sekurang-
kurang pukul 6 petang atau 7 malam baru bolih habis kan atenari aku.Dan aku
akan balik ke hotel pada pukul 8 atau 9 malam.berehat sekejap kemudian aku
akan keluar kembali meronda dikawasan berhampiran sehingga lewat malam.
Tapi sebaliknya,pukul 2 petang semua lawatan aku sudah selesai di kobe.
jadi.........aku pun tukar rancangan.
aku sepatutnya ke DEER PARK di NARA besok pagi,iaitu singgah sekejap sebelum
meneruskan perjalanan ke kyoto.tapi olih kerana banyak masa lagi hari ini,maka
aku mengambil keputusan untuk ke nara hari ini dan akan terus ke kyoto besok pagi.

Dari stesen jr kobe aku naik train ke osaka,dan dari osaka aku menukar train
ke nara. semua perjalanan aku masih lagi mengunakan tiket JR KANSAI AREA PASS.

                                                                       deer park  

                                         
                                                                             di stesen jr nara
















































No comments:

Post a Comment