ADIZA SAIDI BLOGSPOT

Monday 19 May 2014

CHUBU NAGOYA AIRPORT - SAYONARA JAPAN.

19 may 2014
kembara solo ke osaka jepun
hari ketujuh, hari terakhir
CHUBU NAGOYA AIRPORT - SAYONARA JAPAN.

sayonara japan, 9 pagi aku chek out hotel.dari eco nagoya hotel aku berjalan kaki ke nagoya station.
 sementara menunggu masa yang aku kira sesuai,  sempatlah aku pusing-pusing dahulu disekitar station.
10 pagi aku mula bergerak ke meitetsu station yang terletak disebelah belakang nagoya station. Dari meitetsu station aku tempah tiket ke chubu centrair airport dengan bayaran 870 yen sehala.


perjalanan dari meitetsu station ke chubu centrair station  mengambil masa selama 40 minit.
                                                                 




            escalator untuk ketingkat satu di nagoya centrair international airport


                               kedai makan dan kedai souvenir di tingkat satu







                       restoran sajian halal , sijil disahkan olih kerajaan malaysia


                                                     anjung pandang












                                         daftar masuk ke dewan berlepas





                   bilik sembahyang di tingkat satu berdekatan dewan berlepas


                     laluan ke bilik sembahyang  bersebelahan plaza centrair

                                      kedai menjual barangan halal

                                                 boarding pesawat

                                    nasi basmati berlauk rendang ayam

selamat mendarat di KLIA 2

BERAKHIR SUDAH KEMBARA SOLO  KE OSAKA JEPUN
                                                  SAYONARA JAPAN.


No comments:

Post a Comment