ADIZA SAIDI BLOGSPOT

Wednesday 14 May 2014

JENJALAN DI DOTONBORI,NAMBA DAN SHINSAIBASHI

 14 mei 2014
 kembara solo ke osaka jepun
 hari kedua destinasi ke empat
 JENJALAN DI DOTONBORI,NAMBA DAN SHINSAIBASHI

kata orang kiranya datang ke osaka tidak sah jika tidak singgah dan berselfidengan glico.tulah yang membuatkan aku teruja sangat-sangat nak berselfi dgn glico ni. baik jer aku keluar dari stesen jr di namba, aku terus menyusur jalan mencari mana dia kelibat glico.belum pun sampai lima minit aku menyusul jalan aku dah terpandang dari jauh objek yang aku cari.Dari atas jambatan aku dahnampak bersepah makhluk yang sespsis dengan aku,terhuyung-hayang mengangkat galah (monopod & tripod) hp dan kamera untuk berselfi dengan glico...........

aku pun join sekali.

                                        
 stesen yang aku naik selepas melawat  osaka castle

                             
  stesen yang aku turun untuk ke kawasan namba,dotonbori dan shinsaibashi


                               stesen jr namba

                                            glico











                                                                        dotonbori

                                     dohtonbori
                                                       
shinsaibashi

No comments:

Post a Comment