ADIZA SAIDI BLOGSPOT

Wednesday 14 May 2014

JENJALAN DI OSAKA CASTLE

14 mei 2014
kembara solo ke osaka jepun
hari kedua destinasi ketiga
JENJALAN DI OSAKA CASTLE

umeda stesen dengan osaka stesen  sama seperti  bukit bintang plaza  dengan
sungei  wang  plaza  di kuala lumpur.  pi mai  pi mai  tang tu  jugak  kata  orang
orang utara, masa aku turun dari train hanshin di umeda stesen,sempatlah aku
menjenguk  beberapa  kedai cendera mata  seperti t shirt,  key chain dan  fresh
magnet, tapi masa aku nak keluar untuk mendapatkan train jr tiba  tiba aku lihat
aku sudah berada di stesen osaka...bila masa pula aku lintas sempadan ni.
selepas aku pusing-pusing hampir satu jam di komplek bawah tanah umeda dan
osaka central, aku pun ambil train jr untuk  ke  osakajokoen  stesen.
Di osakajokoen aku berjalan kaki menuju ke osaka castle yang terletak di
atas bukit


























No comments:

Post a Comment