ADIZA SAIDI BLOGSPOT

Friday 16 May 2014

MENCARI BEKALAN DI NISHIKI MARKET

16 may 2014
kembara solo ke osaka jepun
hari ke empat destinasi keempat.
MENCARI BEKALAN DI NISHIKI MARKET

JR KANSAI AREA PASS aku masih sah  dipergunakan, so hari ini aku  akan  pulun
habis-habisan, pahtu aku akan lipat dan simpan sebagai kenangan.kalau ikut atenari
aku, hari ini sekurang-kurang empat destinasi akan aku kunjungi tapi kesemua desti-
nasi itu mungkin tidak aku upload atau tidak aku publish untuk umum kerana aku rasa tidak sesuai, iaitu temple-temple dan tempat keagamaan mereka, aku pergi hanya taajub dengan seni keunikan dan tempuh purbanya......wallahhu aklam.

ok sekarang aku bercerita tempat shoping yang sempat aku kunjungi di kyoto ini,
kebetulan kawasan shoping ini tidak berapa jauh dari hotel tempat aku tinggal.
mengikut kata pengurus hotel yang aku tinggal,NISHIKI DAN TERAMACHI adalah satu satunya tempat shoping yang paling famous dan paling banyak menarik pengunjung.

 jom terjah.............

                               laluan  masuk ke kawasan pasar NISHIKI


laluan berbumbung warna warni adalah khusus untuk barangan basah seperti ikan , daging , sayur-sayuran, buah-buahan,  kuih-muih dan lain - lain barangan lagi





































                                            etok jepun

No comments:

Post a Comment