ADIZA SAIDI BLOGSPOT

Sunday 18 May 2014

SHINKANSEN KYOTO KE NAGOYA.

18 mei 2014
kembara solo ke osaka jepun
hari keenam destinasi pertama.
SHINKANSEN KYOTO KE NAGOYA.

sayonara kyoto..sayu hati dan berat kaki ku melangkah untuk meninggalkan bandar kyoto yang indah dan damai .walaupun hanya dua hari aku tinggal disana dan pagi ini adalahhari ketiga, tapi aku cukup tenang dan senang serta sangat serasi dengan keindahan dan kedamaiannya, namun apa kan daya aku terpaksa kembali.
pagi tadi selepas chek out guesthouse di takakura dori aku menapak ke kyoto station. Dan  dari kyoto station aku tempah tiket shinkansen ke nagoya ini. perjalanan dari kyoto ke nagoya mengambil masa kira-kira 30 minit sahaja dengan kadar tambang 5070 yen (Rm 160).


pic shinkansen track di station kyoto  yang aku ambil semalam semasa aku sedang merayau mencari restoran sajian halal.          

         pic depan guesthouse semasa nak ucapkan sayonara kepada CHANA.


                              depan family mark dekat takakura dori

                                kyotoike  
 
                            tiket shinkansen KYOTO  KE NAGOYA        










                               pic semasa didalam shinkansen

                             




              pemandangan indah sepanjang perjalanan dari kyoto ke nagoya






                               selamat sampai di station nagoya.







selamat tiba dan chek in hotel di eco hotel nagoya.


No comments:

Post a Comment