ADIZA SAIDI BLOGSPOT

Tuesday 7 October 2014

SAMBONG CUTI, DI GOLD COAST MORIB.


assalamualaikum.
alhamdullillah, aku selamat sampai kembali di kedai di btr.percutian aku selama seminggu sempena hari raya aidiladha, berjalan dengan baik. setibanya aku di kl. aku disambut olih isteri dan anak - anak. tak sampai setengah jam aku berehat, anak dan cucu aku buat hal. tak semena - mena diajaknya
aku untuk menemani mereka bercuti. ajakan mereka disokong 100 peratus olih mem.  apa lagi...........
aku pun setuju.
tempat yang di tuju adalah gold coast morib.
jam 12 tengah hari kitaorang mula bertolak dari bandar tun razak dan sampai di morib lebih kurang pukul 1.30 petang. singgah makan di medan selera morib. pukul 2.00 petang kitaorang mula bergerak ke gold coast . jarak antara medan selera morib ke gold coast hanya lebih kurang satu kilometer sahaja. di gold coast kitaorang menyewa 2 bilik dengan harga masing-masing rm 163 sebilik.


                            
                                                        
                                                                                  
                                                          bilik yang bersih, luas dan selesa.                


kemudahan untuk membuat minuman ringan

ruang bilik air yang luas

kemudahan jakuzzi untuk berendam






                                                         pantai yang bersih,  

                                     taman permainan untuk kanak-kanak


                                                                          pier    


                                                                               
                                                                               
                                                                               

    






                                      taman tema yang di snap dari bilik di tingkat tiga

                                                                                       
                                                                               
                                                                               





No comments:

Post a Comment