ADIZA SAIDI BLOGSPOT

Sunday 5 October 2014

SELAMAT HARI RAYA KORBAN

assalamualaikum,
selamat hari raya korban buat semua.
ari raya tahun ini 2014 bersamaan 1435 h aku sambut di tempat yang  sama, seperti mana tahun lepas, iaitu di kampong kubang telaga, kampong tumpah darah ku. walaupun di tempat yang sama tapi situasi yang berlainan. selepas solat, aku sempat berkunjung ke sebuah rumah jiran sahaja, sebab anak serta cucu-cucuku telah sampai lebih awal dari yang dijadualkan.
kami berkumpul. aku rasa inilah kali pertama kami berkumpul semua anak beranak di kelantan.
sebagai kenangan aku abadikan  pic ini bersama anak - anak serta cucu-cucuku.

                                                                                       

                                aku, putri sulungku haryati  serta anak-anaknya



                               aku, putri keduaku haryani serta suami dan anaknya



                               aku, anak- anak serta cucu-cucuku.

No comments:

Post a Comment