ADIZA SAIDI BLOGSPOT

Saturday 6 December 2014

TYPHOON, I CITY SHAH ALAM

assalamualaikum
alhamdulillah, destinasi terakhir yang dikunjungi selepas keluar dari snowalk ialah typhoon. tapi sebelum tu aku terpaksa hantar dulu cucu aku kepada emak dan neneknya. cucu ku tak bolih ikut sebab telah pun tertidur. dekat typhoon pun aku tak lama hanya sekitar satu jam jer. pada mulanya aku bercadang nak masuk ke space massion, tapi di sebabkan pengunjung terlalu ramai aku terpaksa tukar plan. di typhoon ni tak ada ape yang menarik pun, cuma sekadar memenuhi kouta tiket percuma.
jom layan pic yang sempat di snap.
                                                                                                 
                                pic kat pintu masuk ke tema typhoon

      beratur panjang untuk memenuhi kouta  45 orang pengunjung  dalam satu sessi



tempat ruang menunggu. disini di berikan sehelai baju hujan untuk mengelak dari basah kuyup.



                                baju hujan yang di beri percuma.......persiapan terakhir.

                                penomina typhoon yang hampehhhhhhhhhhhh, aku menyorok balik tiang.


                                dah keluar..............hampehhhhhhhhh sib baik freeee

                                snap...snap ....snap sat.





cam nilah lebih kurang  panorama kat dalam space mission..... tapi yang ni aku cilok dari uncle google


                               yang ni pun sama, aku pinjam sat........

         
                                ni lagi satu aku pinjam. sorry ya......

                                bye........jumpa lagi

No comments:

Post a Comment