ADIZA SAIDI BLOGSPOT

Tuesday 15 September 2015

MELAWAT KEBUN ANGGUR DI TURKI

KEMBARA SOLO TURKI
15 SEPTEMBER 2015
HARI KELIMA DI TURKI

dalam perjalanan pulang dari acara terbang dengan belon udara panas,aku berkesempatan singgah seketika di kebun buah- buahan yang terdapat berdekatan dengan hostel yang aku tinggal.terdapat beberapa jenis buah-buahan didalam kebun - kebun tersebut, antaranya epal,anggur hitam,anggur hijau,tin,walnut,cheasnut,delima dan entah buah apa yang aku tak tahu nama.pertamanya aku singgah dan masuk ke kebun epal. aku lebih excited dengan pokok dan buah epal.kedua baru aku singgah dan masuk kekebun anggur. inilah antara buah dan pokok yangsempat aku snap gambar sebelum aku melangkah pulang ke hostel.

                                                                                       
                                                                                  
                                                                                      

































No comments:

Post a Comment