ADIZA SAIDI BLOGSPOT

Tuesday 15 September 2015

MELAWAT KEBUN EPAL DI TURKI

KEMBARA SOLO TURKI

15 SEPTEMBER 2015
HARI KELIMA  DI TURKI

antara aktiviti yang sangat-sangat aku suka,sejak kecik hingga sekarang adalah masuk kebun,tak kiralah apa kebun sekali pun,asalkan kebun buah, kalau kebun getah ker, kebun kelapa ker, kebun kelapa sawit ker itu lain cerita. tapi masa aku kecik dan zaman remaja dulu,kebun -kebun ni pun aku redah juga....asalkan aku dapat lastik burung. setiap kali aku kembara keluar negara aku akan berusaha juga untuk masuk kebun, paling tidak kebun bunga.
alhamdulillah,semasa di turki,khususnya di cappadocia ini tidak mengeciwakan aku.acara paling awal aku lakukan selepas sarapan pagi di hostel ialah melawat kebun epal.kebetulan kebun epal hanya terletak di sebelah hostel sahaja.
jom terjah.............
                                                                                      






























































selain kebun epal terdapat juga kebun anggur,kebun tin,kebun walnut dan kebun delima

No comments:

Post a Comment