ADIZA SAIDI BLOGSPOT

Monday 21 September 2015

SHOPING DI GRAND BAZAAR ISTANBUL


TRIP KEMBARA SOLO TURKI
21 SEPTEMBER 2015.
HARI KESEBELAS DI TURKI.

Hari ini adalah merupakan hari-hari terakhir aku di turki,khususnya di istanbul. jadi hari ini aku harus mengambil kesempatan terbaik sama ada untuk bershoping ataupun untuk bersantai.memandangkan itenary lawatan aku sudah habis, kini tiba pula masa untuk aku bershoping. tapi tak ade lah banyak sangat bershoping pun,hanya sekadar beli t shirt untuk aku, anak-anak aku serta cucu-cucu aku jer. dan kalau ada lebih duit pun hanya beli keychain .untuk bershoping aku memilih grand bazaar,kerana di grand bazaar senang membuat pilihan.

                                                                                           










                                                                                       




No comments:

Post a Comment