ADIZA SAIDI BLOGSPOT

Sunday 2 December 2012

MEMETIK STRAWBERI DI CAMERON HIGHLAND

kali terakhir aku datang di sini pada awal november 2011 dan sebelum tu.
pada 23 jan 2010 .berarti tiga tahun berturut turut aku datang  kesini.best 
jugak datang sini. sebelum ini aku datang sekeluarga dan kali ini aku datang 
dengan cucu ku 'gangnam style'. tengoklah cara dia duduk pun dah ada gaya
gangnam.,...alahai..

ucapan alu aluan.......selamat datang cameron highland.
bergambar di hadapan hotel penginapan  sebelum turun keladang untuk memetik buah 



petik sendiri

possing sebelum  turun ke ladang
pokok baru yang belum membuahkan hasil

antara pokok pokok yang terdapat di tapak ladang

gambar hiasan yang di pinjam dari ladang mr google

buah yang berjaya di................................beli
sebiji jer

nilah buah yang aku ingat nak petik tapi tak jadi kerana kurang masak
yang ni ok.

 buah tak cukup besar.





memetik buah sambil menikmati ais krim
pokok dari ladang encik google
buah yang berjaya di .......beli

No comments:

Post a Comment