ADIZA SAIDI BLOGSPOT

Saturday 26 January 2013

TAMAN TEMA AIR MORIB SELANGOR.


tiga puluh tahun dahulu,   sekitar akhir  70 an aku sering ketempat -  tempat  begini samaada di dalam atau di luar negara, kadang - kadang aku pergi bersendirian  dan kadang - kadang aku pergi bersama kawan kawan. dan selepas aku berkahwin dalam tahun 1980,aku pergi pula bersama isteri ku. selepas aku mendapat anak , aku bawa pula anak anak ku untuk berlibur. kini masa telah berlalu tiba pula aku membawa cucu cucu ku pula. andai di panjangkan usia  mungkin 15 tahun lagi....aku membawa cicit ku pula....atau masa itu cicit ku yang menemani aku .




kaunter tiket 
(sorry gambar tak jelas)
ain dan auni  excited nak mandi kolam.


                                                                                      




























    happi giler dapat mandi kolam lagi,walau pun semalam dah  berjam jam mandi
    di kolam dekat hotel.









                                tempat paling fabret ain dan auni.










aksi mengigil  kesejukan tapi masih tak nak balik.....nak berendam lagi

                               terpaksa tok ayah tenangkan.                                  


                                                                                                         




                                          signboard tak bolih di percayai........

                                                  possing kat luar sebelum balik.


                           

No comments:

Post a Comment