ADIZA SAIDI BLOGSPOT

Sunday 13 January 2013

SHOPING LANGSIR DI NILAI 3


NILAI 3, sudah sinonim bagi warga kl serta warga lembah klang, lokasi  memborong karpet dan langsir.asal ade jer perayaan tak kisah lah raya melayu ker, raya cina ker, maupun raya hindu nilai 3 pasti akan jadi tumpuan shopping karpet dan langsir. aku hairan juga ape yang dimendrumolih  si mamat bangladesi, mamat kasmiri dan mamat penshawari ini sampai bolih menarik warga kl dan lembah klang hingga terlupa di kl pun ada kedai karpet. diam tak diam aku pun terikut sekali dalam pakej shoping ni.

tempat yang mula mula sekli aku singgah.
park jer kereta kat sini aku pun mula menerjak ke satu kedai.
ni kedai kain ela.......sorri beb,kain ela tak main lah,aku beli baju yang dah siap.

possing gambarjerlah depan kedai kain ela NAFISA COLLECTION ni.
ha...ha  sebijik macam mamat bangladesi,
singgah kedai karpet,....ambil gambar jer.;;;;karpet kat rumah pun tak terpakai.
ni pulak macam bai kapet...
MEM  memilih baju jubah,,,itu pun kalau berkenan

aku layan possing sendiri,
layan posing kiri,tadi posing kanan, ambil gambar sendiri , orang lain tak nak
jadi kameraman sebab asik memilih kehendak masing masing.

selalunya inilah juru kamera aku, tapi ari ni dia pun sibuk kerana melayan 
2 baby sekali gus ,babynya dan anak buahnya.

sedang memilih brooch... sale 3 rm 10.
macam macam ade di sini........bangladesi, kasmiri, pengshawari, dan  indonesi,


disini bahagian tudung pula..................
possing di bahagian tudung.........sebenar nya banyak lagi kawasan  yang aku pergi
tapi dah maleh dan nak  upload.....jadi aku keluar dulu lah...

No comments:

Post a Comment