ADIZA SAIDI BLOGSPOT

Sunday 29 March 2015

KEMBARA FLASHPACKER KE PEKAN BARU

Alhamdulillah,,,,,aku masih berpeluang sekali lagi berkunjung ketanah seberang . kali terakhir aku jelajah serta kembara di tanah seberang adalah pada pertengahan bulan disember tahun lepas. aku menghabiskan tahun 2014 di sana. aku menyambut tahun baru pun di sana juga.
kini selepas tiga bulan aku menyusur sekali lagi....aku menjejaki tempat yang tidak sempat aku jejaki semasa kunjungan dahulu.
untuk trip aku aku hanya menami rakan fb ku yang kebetulan pergi secara solo.....jadi selepas aku ikut serta, trip ini dah tak jadi solo lagi

                                                                                   

 terminal skypark subang.
















 























bersambung ke muzium pekan baru

1 comment:

  1. Assalamualaikum tuan Daud,
    Macam tak habis je cerita kita hahaha...

    ReplyDelete