ADIZA SAIDI BLOGSPOT

Friday 24 July 2015

CUTI RAYA DI PORT DICKSON

assalamualaikum.
hari ni,jumaat  24 julai 2015 bersamaan 8 shawal 1436 h, aku baru bermula untuk bercuti sempena menyambut hari raya aidil fitri. bermula dari 1 shawal hingga ke semalam aku tak kemana - mana hanya memerap kat kedai. meniagalah konon ......tapi hampeh, tahun ni perniagaan sangat - sangat lah teruk. tapi nasib baiklah juga hanya aku sorang jer yang memerap kat kedai,yang lain nya beraya sakan, keluar pagi balik lewat malam.....tak hingat dunia........

ok lah cerita pasal bercuti di port dickson ni...kita orang bertolak dari rumah seawal pagi lagi sebab takut jem di perjalanan, maalumlah bersama kita orang ada baby kecik ..IZZ...cucu kesembilan aku. pada perangcangannya kira orang akan chek in penginapan pukul 2 petang atau pun selepas solat jumaat . memandangkan perjalanan lancar, kitaorang sampai awal di port dickson..jadi sementara menunggu masa untuk chek in. sempatlah kitaorang pusing - pusing dahulu ........lihat kawasan.

macam biasa lah ......nilah xtvt aku.


posing pertama depan pasaraya the store  port dickson


                                pasaraya store port dickson.....jom masuk tengok ape yang ada.

                                pantai lukut dibelakang glory beach resort

xtvt cucu aku, auni......bila sampai jer di pasir pantai

xtvt seterunya......tapi kena cepat........

kan....sib baek sempat, dah lain jadi.

selfieee   sendiri lagi baguuuuuuus

kat belakang tu .....lexis dan grand lexis resort pd

pantai yang bersih dan damai

pantai yang bersih dan sunyi sepi

glory beach resort

deratan pokok pokok kelapa yang menghiasi pantai di belakang glory beach resort

tenang dan damai.

view ke side lexis resort

                                
habis selfieeeeeee...teruskan perjalanan ke pnb ilham resort tanjung tuan untuk daftar masuk.
                                                         

No comments:

Post a Comment