ADIZA SAIDI BLOGSPOT

Saturday 16 August 2014

FARM IN THE CITY 2

kira -kira empat bulan lepas pada tanggal 14 april 2014 , sempena menyambut
hari ulang tahun pernikahan  aku dengan MEM yang ke 28, aku membawa keluarga
mengunjungi farm in the city. masa tu aku datang bersama mem, anak lelaki aku,
isterinya dan cucuku auni.
untuk kali ini aku datang lagi di tempat yang sama tapi dalam jumlah ahli keluarga
lebih besar, kali ini anak perempuan aku pula yang ikut.... dulu berlima sekarang
bersembilan
olih kerana di tempat yang sama bermalas  pula aku nak upload gambar-gambar
yang sempat aku snap. lagi pun gambar nya terlampau banyak, maalumlah "objek"
ada ikut sekali.

untuk tidak sia-siakan wall aku kali ini aku upload jer video clip.




FARM IN THE CITY  ( trip pertama).



FARM IN THE CITY  ( trip ke dua) 

No comments:

Post a Comment