ADIZA SAIDI BLOGSPOT

Monday 4 August 2014

IMPIAN MORIB HOTEL


assalamualaikum,
jumpa lagi kita setelah sekian lama bersunyi, blog aku pun dah bersarang,
kalau tak silap, kali terakhir aku pos pic dalam blog ni selepas aku kembali
dari jelajah solo aku ke jepun.  pah tu aku pun relax dan tak berblog untuk
sementara.
sebenarnya aku bukan sibuk mana pun, cuma malas jer,lagi pun masa tuu,.kan
nak raya....ehhhh bukan nak puasa.
soooooooo....sepanjang bulan puasa...aku cuti untuk berblog.dan selepas jer cuti
raya, mood berblog aku terus bermalas.
hari ini ada sedikit masa .jadi aku pun keluarlah membawa isteri ,anak dan cucuku
bercuti. trip cuti aku kali ini adalah ke pantai peranginan morib.
pantai morib adalah salah sebuah lokasi yang  teramat  pepular bagi  kitaorang datang untuk  bercuti selain pantai bagan lalang dan juga pantai port dickson.bolih dikatakan hampir setiap bulan kitaorang datang. asal ada cuti jer kitaorang misti datang. sekiranya senang kitaorang bermalam di mana- mana hotel.tapi selalunya kitaorang datang pagi dan balik lewat malam.untuk hari ini kitaorang datang pagi dan chek in tengah hari ....untuk sehari sahaja...pah tu kitaorang balik lepas solat maghrib.
sewa untuk sebilik dan untuk sekeluarga adalah sekitar rm 180.

                               ni masa kitaorang dah bersiap-siap nak balik

                                blok yang kitaotang sewa, dekat dengan kolam mandi

                                                                        bye - bye


                           
                              MEM beri isyarat peace selamat tinggal kat impian morib hotel




                                                   
                                                                     CHEK OUT


singgah  dinner ikan bakar di medan selera ikan bakar morib.

No comments:

Post a Comment