ADIZA SAIDI BLOGSPOT

Friday 20 February 2015

BERCUTI DI MARINA COVE RESORT, LUMUT.

alhamdulillah, hari ini 20 februari 2015, aku serta family berkesempatan sekali lagi berkunjung ke perak, kedatangan kitaorang ke perak untuk trip ini adalah bagi meraikan majlis walimatulurus anak buah.( aishah inani ) anak sulung bagi kakak sulung isteri aku. memandang kan begitu ramai ahli keluarga serta sanak saudara dari segenap pelusuk dan penjuru datang bertamu, aku dan keluarga aku memilih untuk menyewa dan menginap di lokasi tersendiri.
selepas berbincang dan memilih lokasi yang terbaik, aku memilih MARINA COVE RESORT, LUMUT  untuk kami sekeluarga..

                                                                                  
marina cove resort lumut yang terletak berhampiran pantai teluk muruh, kira - kira 2 kilometer sebelum sampai ke pantai teluk batik.

 ruang tamu yang cukup luas dan selesa untuk kami sekeluarga.

 ruang dapur juga luas serta peralatan masakan yang lengkap.

 kolam mandi untuk dewasa dan kanak - kanak.






 dari ruang tamu ke ruang dapur.



awasi cucu mandi dari jauh








keluar dinner

No comments:

Post a Comment