ADIZA SAIDI BLOGSPOT

Saturday 21 February 2015

JELAJAH SOLO KE PULAU PANGKOR

alhamdulillah,...sementara menunggu masa untuk menghadirkan diri ke majlis walimatus urus bermula, ada baiknya aku mengisi kesempatan  meronda dahulu tempat- tempat istimewa di kawasan limut ini, selepas aku teliti dan kaji tempat yang istimewa yang aku nampak ialah pulau pangkor. lagi pula aku pun dah lama tidak menjengok dan meronda di pulau pangkor. kalau tidak silap aku, kali terakhir aku ke pulau pangkor sekitar tahun 1995, ketika itu anak - anak aku masih kecil.

untuk trip kali ini aku memilih untuk bertolak dari jeti marina bay, tidak seperti biasa yang bertolak dari jeri lumut. dari jeti marina bay perjalanan bot lagi cepat dan lagi murah. tambang bot hanya rm 15 dan masa perjalanan tak sampai setengah jam.
                
                                                                                   


























bersambung kepasir bogak......

No comments:

Post a Comment