ADIZA SAIDI BLOGSPOT

Saturday 26 January 2013

SANTAI & BERMAIN PASIR DI PORT DICKSON

semalam seharian ke dua dua anak dan ke dua dua cucu ku seharian berendam
dalam kolam, dari pagi,tengah hari ,petang dan di malam.aku pula merayau 
sambil snap pic ikut ape yang aku suka, bertukar ganti kadang kadang aku
guna kamera dan kadang kadang aku phone.tengok selera dan angel view.
sehari jer hampir 1000 aku dah snap. mem pula tidur di shaley......memang 
dia tak suka merayau.....yang aku tahu dia hanya duduk di balkoni sambil
mengadap ke laut.memang kitaorang tempah shaley seaview. 
oh ya....semalam kitaorang bercuti di morib tapi hari ni kitaorang
dah pindah ke PD.
dekat teluk kemang batu 8.
  
salah satu hotel yang terdapat di teluk kemang yang dikira bagus untuk
disewa,kadar sewa sehari rm 230.untuk 2 orang sebilik.
hotel cozzi terletak di batu 8 teluk kemang.
 
lobby utama hotel

seri ratu hotel bersebelahan dengan hotel cozzi
 
seri ratu sesuai untuk seisi keluarga. sewa rm 240 sehari. lot parking yang
senang berbanding hotel cozzi. 

                         pantai untuk bersantai yang selesa.juga terdapat gerai makan dan kedai souvenir


                                                            cucu ku sambung bermain pasir




                                                                  upacara  makan pasir




No comments:

Post a Comment