ADIZA SAIDI BLOGSPOT

Tuesday 30 December 2014

JALAN-JALAN DI KOTA BANDAR LAMPUNG,SUMATRA

kembara solo indonesia.
jelajah hari keenam.
alhamdulillah, suasana pagi yang nyaman dan cukup tenang di kota bandar lampung. jam 6 pagi aku sudah bersiap,siap mandi dan siap kemas katil,tak ada benda lain pun aku nak kemas.jam 6.10 minit pagi aku ke  kaunter receiption untuk mendapatkan matlumat,aku belum berhajat untuk chek out lagi.keluar ronda dulu. selepas mendapat sedikit matlumat aku pun memulakan langkah.....
breakfast dan snap pic.....
                                                                                    
                                stesen bas bandar lampung








                                terminal rajabasa








                                sebuah restoran a.k.a rumah makan ( rm)




                                jalan - jalan bandar lampung selepas sarapan pagi.


 pusing- pusing ,ronda-ronda.


                                angkut di bandar lampung






                                sebuah mall yang terbesar di bandar lampung.
                                stesen keretapi tanjung karang.



                                arca, tugu seorang pahlawan masa lalu.




menunggu mobil di loket untuk ke palembang

No comments:

Post a Comment