ADIZA SAIDI BLOGSPOT

Monday 29 December 2014

NATURAL STRAWBERRY LAND & RESTO, BANDUNG

kembara solo indonesia.
jelajah hari kelima.
alhamdulillah,selepas keluar dari taman wisata alam gunung tangkuban parahu,kami berpatah balik semula menghala ke airport bandung kerana aku ingin rebooking tiket ke surabaya.ketika kami masih lagi berada di kacamatan tangkuban parahu,aku ternampak papan tanda yang bolih menarik perhatian aku. aku meminta pak taufik berhenti seketika. apa lagi,aku terus terjah.  

                                                                                      

ladang atau kebun strawberry yang terletak di desa tangkuban parahu di pertengahan jalan dari bandung ke subang.














info terbaru yang aku terima dari pak taufik menyatakan semua penerbangan domistik dari bandung ke surabaya serta kawasan-kawasan yang sama waktu dengannya di tangguh dan dibatalkan.pak taufik meminta aku mengubah  perjalanan.  sama ada balik semula  ke jakarta  bersamanya atau  tetap
tinggal di bandung sehingga penerbangan  pulih kembali. aku  memilih untuk balik semula  ke jakarta
dan meneruskan misi aku melalui jalan darat.
kami terus ke kabupaten subang.







                                singgah diladang teh






                                simpang ke ciamis, subang dan purwakarta









                                masuk highway cikampet


kembali ke jakarta

No comments:

Post a Comment