ADIZA SAIDI BLOGSPOT

Friday 17 January 2014

BERHENTI REHAT DI R & R PAGOH SELATAN

   
17 januari 2014 =  15 rabiulawal 1435
assalamualaikum.
hari ni cuti lagi, cuti raya hindu (thaipusam). olih kerana cuti ni jatuh pada hari jumaat maka ada peluanglah aku bercuti jauh sedikit dari bercuti tiga hari lepas. jadi untuk kali ini aku merancang untuk menyambung semula percutian kejohor yang tak sempat nak cover tempoh hari........kali ini aku bercadang ke ZOO JOHOR & DANGA BAY. untuk melancarkan percutian aku kali ini, aku bertolak seawal 8 pagi lagi dari rumah di BTR.

                                bersedia untuk membayar tol

                               objek pertama muncul di R& R

                               mencari dan memilih bekalan


                               breakfast dan lunch  satu pakej



                               objek memberi isyarat sedia berlepas

                               baskin BR robbins senyi sepi


meneruskan semula perjalanan

No comments:

Post a Comment