ADIZA SAIDI BLOGSPOT

Tuesday 14 January 2014

TAKOYAKI DI TESCO EXTRA CHERAS

   
14 januari 2014 = 12 rabiulawal  1435

assalamualaikum,
cuti sempena maulidur rasul ni aku tak pergi kemana- mana, duk lepak kat kedai jer. niat untuk berjalan tu ada tapi rasa tak berbaloi pula, maalumlah cuti hanya satu hari. kalau cuti 3 atau 4 hari best jugak, bolihlah aku merayau jauh sikit, walaupun dalam negeri.
lepak punya lepak tiba-tiba MEM ajak temankan dia untuk shopping di tesco........apa lagi kenalah aku jadi dreber dan jadikan bodyguard cucu aku.

                                                         destinasi pertama yang auni  tuju

                               port pertama yang auni singgah





                               food court sambil menunggu order

                               gift me five


                                                                    "  aku yang dulu "

                               takoyaki

                               coconut shake

                                                       

No comments:

Post a Comment