ADIZA SAIDI BLOGSPOT

Friday 28 March 2014

CAPTAIN COOK CRUISES

28 mac 2014
 kembara ke sydney hari keempat
 captain cook cruises.

Bercruise lagi nampaknya,bolih dikatakan setiap tempat yang aku kunjungi aku tidak pernah lepas peluang untuk menaiki cruise atau bot bagi menyusur sungai.antara yang aku ingat ialah cruise yarra river di melbourne, cruise hanpo river di shanghai, cruise di sungai nil mesir, han river di seoul, mei ping river di bangkok, sungai mekong di laos, star cruise di phuket, star libra di langkawi, bot di sungai melaka, seine river di paris, canal cruise di amsterdam dan beberapa tempat lagi.
waktu aku naik cruise ni cuaca kurang bagus,langit mendung dan berkabus.suhu pula aku ingat adalah dalam sekitar 18 ke 20c. tak sejuk dan tak panas pengunjung juga taklah ramai sangat,jadi dapatlah aku berhappi dan berselfi














































captain cook cruises

No comments:

Post a Comment