ADIZA SAIDI BLOGSPOT

Friday 28 March 2014

PANORAMA SYDNEY BRIDGE


  28 march 2014
  hari ke empat di bumi aussie.
selepas meronda-ronda hampir satu jam di market city  dan kawasan sewaktu dengannya, aku pun berpatah balik ke hotel. sesampainya di hotel aku terus ke resturen untuk breakfast. rugi kalau tak ambil breakfast kerana ia telah termasuk dalam charge sewa bilik. waktu breakfast  adalah bermula dari 6.30 am hingga 9.30 am. masa aku balik jam baru 7.30 pagi. selesai breakfast  aku layan fb sekejap dengan wi fi hotel. pukul 9 pagi bermulalah expidisi aku yang pertama .....PANORAMA SYDNEY BRIDGE.



                                              pic berlatar belakang panorama sydney bridge                          
























pokok yang mengamit kenangan silam semasa kunjungan pertama aku ke bumi aussie dizaman remaja pada tahun 1978.




kapal yang nampak dibelakang tu adalah kapal yang pernah aku ikut belayar pada tahun 1978 - 1979.

                             

                                                       luna park dari bawah jambatan




                                                          jalan menuju ke opera  house

No comments:

Post a Comment