ADIZA SAIDI BLOGSPOT

Friday 28 March 2014

NOSTALGIA OPERA HOUSE

 28 mach 2014.
    kembara ke bumi aussie.

alhamdulillah, selamat jua aku menjejaki kembali jejak langkahku, yang pernah aku jejaki diawal usia remajaku. masih terbayang segar memori - memori indah bersama teman-teman dan rakan sebayaku tika itu, biarpun masa dan detik telah berlalu hampir 36 tahun yang silam.ya....tika itu usia ku baru 18 tahun. aku mengabadikan kehadiran ku di opera house ini dengan penuh bermakna, ku jejaki segenap pelusuk dan penjuru. tika kehadiran aku yang pertama itu, opera house in mencelebretkan birthday yang kelima. suasana malam yang penuh ceria ....gilang-gemilang, kini ....................

  lokasi yang pernah aku berpossing dan berselfie  36 tahun lalu.

     kapal abu dhabi yang pernah aku layari bersama merentasi lautan.



























                        inilah sebahagian pic  dan selfie yang sempat ku rakam  buat detik seketika
                        aku berada di  persada opera house.

No comments:

Post a Comment