ADIZA SAIDI BLOGSPOT

Wednesday 26 March 2014

HARD ROCK CAFE SYDNEY

     
26 MARCH 2014
hari kedua di bumi aussie.......sambungan.
HARD ROCK CAFE ....satu tempat wajib yang aku singgah setiap kali aku kembara keluar negara. aku  pada awalnya bukanlah berminat sangat dengan tempat- tempat macam ni, tapi olih kerana setiap kali aku sampai di mana- mana negara yang aku jelajah ternampak pula logo ini.......so ... terfikir aku apa salahnya kalau aku abadikan pic ni di dalam kembara aku seterusnya walau pun sudah banyak yang terlepas. seingat aku hampir lebih dari 30 buah lokasi telah aku lepaskan. inilah lokasi terbaru aku selepas lokasi terakhir semasa di brussel belgium dan london england  bulan oktober tahun lepas.








hard rock cafe ini terletak di darling harbour, pusat bandar sydney.

No comments:

Post a Comment