ADIZA SAIDI BLOGSPOT

Friday 28 March 2014

TERJAH KE MARKET CITY SYDNEY NSW

      28 mach 2014
      hari keempat di bumi aussie.
acara pertama......olih kerana hari ini lokasi yang hendak dilawati terlampau banyak,aku terpaksa adjus waktu, yang dekat didahulukan dan yang menarik diutamakan. market city adalah salah satu lokasi yang sangat - sangat aku impikan untuk dikunjungi. memandangkan lokasi  market city ini berada tidak jauh dari hotel tempat aku tinggal, jadi sudah semistilah ia menjadi lokasi pertama aku kunjungi untuk hari keempat ini. aku mula menapak ke market city di awal pagi sebelum breakfast di hotel. dalam perkiraan aku tak sampai sepuluh  minit pun aku sudah sampai . masa aku sampai cuaca masih gelap,maalumlah  terlalu awal........
so.............aku pun pusing - pusinglah dahulu sebelum lokasi mula beroperasi...............





                                                   perkhidmatan tram di market city

                                                  china town bersebelahan dengan market city

                                 paddy's market yang terletak  dalam market city

                               pintu utama dan escalator untuk ketingkat satu di market city
                     

                                                          pintu belakang  a.k.a  loading bay


                                 pasar segar  a.k.a  pasar ikan ,sayur dan buah

                                loading bay untuk barangan basah dan segar

                                                                         track tram

                                                                                   tram

                                                                        aku & tram





No comments:

Post a Comment