ADIZA SAIDI BLOGSPOT

Wednesday 16 September 2015

KEMBARA KE KONYA

KEMBARA SOLO TURKI
16 SERPEMBER 2015
HARI KEENAM DI TURKI.

setibanya aku di stesen bas konya (konya otogar).aku segera mencari arah untuk ketempat yang aku plan,tempat yang sangat-sangat excited untuk aku lawati.mungkin sesetengah pelancong atau pengunjung tidak mengetahui kewujudan tempat ini.ataupun mungkin juga ada yang kurang berminat tempat begini.

                                                                                
                                stesen bas konya ( konya otogar)                                              
   
                               masjid besar konya














                               
                               tempat yang aku excited untuk mengunjungi.

No comments:

Post a Comment