ADIZA SAIDI BLOGSPOT

Saturday 12 September 2015

ZIARAH ULU CAMII DAN ULU CARSI

TRIP KEMBARA SOLO TURKI.
12 SEPTEMBER 2015
HARI KEDUA

alhamdulillah....sekali lagi seorang hamba allah telah menolong aku semasa aku sedang menunggu bas untuk ke bursa otogar.selepas memberi salam dia memperkenalkan diri, dengan mengunakan bahasa arab fasahah dandicampur dengan lahjah, aku berusaha untuk memahaminya.katanya di sini tak perlu tunggu bas,lebih baik berjalankaki sahaja,stesen bas tak jauh pun,lagi pula untuk kestesen atau ke bandar bursa laluan menurun bukit,tak merasa penat.aku terdiam seketika.. benar juga kata dia.aku setuju....kami berjalan seiring dan berborak hinggalah kami sampai di ulu camii.

lupa pulak aku nak snap gambar dan berselfiee dengan beliau. 

                                muziem bursa


                               dataran ulucamii

                                koza hanii












singgah solat jamak di ulucamii







window shopping di bursa ulu carsi










kembali ke bursa otogar untuk menaiki bas bagi perjalanan malam ke bolu.

No comments:

Post a Comment