ADIZA SAIDI BLOGSPOT

Tuesday 13 May 2014

JENJALAN DI OSAKA SHINSEKAI DAN TENNOJI

Malam pertama di osaka.
ketibaan aku di shin imamiya berjalan lancar, tidak menghadapi sebarang masalah.
selepas daftar masuk hotel aku hanya berehat sekejap jer, pah tu aku terus keluar.
memandangkan hotel tempat aku tinggal dekat sahaja dengan pusat tumpuan para pelancong dan tempat shopping,  aku pun terus terjah, .....menapak.


      pusat beli belah yang paling dekat dengan hotel tempat aku tinggal

                               buka 24 jam...........

                    menara hitachi dari hotel tempat aku tinggal



                               osaka sensekai




















         mesin membeli tiket untuk train JR

                                                                 stok air 24 jam

No comments:

Post a Comment