ADIZA SAIDI BLOGSPOT

Thursday 22 May 2014

KUNCI AIR & PENUTUP MANHOLE

memori dari jepun.
lain orang lain ragam.
lain padang lain belalang.
lain negara lain pula designnya.

di sini aku nak kongsi sedikit bab design  yang tak berapa banyak orang buat,
kecuali orang orang yang sealiran dengan aku. yang aku nampak betul-betul
buat koleksi design  macam aku ni ......hanya adik ipar aku jer....

nak tengok apa design yang aku buat koleksi.....


                               pic di ambil di osaka







                                       
                               pic di ambil dekat walk in kobe mall

                                       
                               pic ni di ambil dekat bandar kobe



                               pic ni di ambil dekat stesen keretapi nara

                                 
                               pic ni di ambil dekat taman rusa nara.



                                         
                               pic ni aku ambil semasa dalam perjalanan ke masjid  nagoya



                                       
                               pic yang aku ambil berdekatan dengan masjid nagoya


                                             
                                 pic yang aku ambil dekat stesen keretapi nagoya

No comments:

Post a Comment