ADIZA SAIDI BLOGSPOT

Saturday 5 October 2013

AN EVENING IN PARIS, FRANCE

5 OKTOBER 2013

"an evening in paris".
macam pernah dengar jer kalimat ni, kat nama yeaa.............
apa apa pun sebelum aku pergi meninggalkan kota paris yang sangat
sangat aku teruja untuk datang ni adalah lebih baik aku repeat balik
ke eiffel tower pada waktu malam pula bagi menikmati panorama dan
keindahannya.


selepas bercruise di sungai seine sempat lagi aku merayau dan meronda
sekitar bandar paris sementara menunggu waktu malam untuk ke eiffel tower.
kedudukan bateaux mouches dengan eiffil tower taklah jauh sangat hanya
sekadar dua kilometer, bagi aku cukup dengan berjalan kaki jer.




bangunan parlimen yang terletak ditepi sungai seine





epal hq

american express hq





muzium & library


sentuhan ajaib









beca roda tiga paris


terowong  putri diana
terowong tempat tragedi putri diana.
menara eiffel waktu malam



letih dan mengantuk giler
beli candy dan coklat kat pasar malam
balik ke hotel

BESOK BANGUN PAGI , BREAKFAST DAN BERTOLAK KE AMSTERDAM


No comments:

Post a Comment