ADIZA SAIDI BLOGSPOT

Thursday 10 October 2013

SELAMAT TINGGAL NEWBURY PARK, LONDON


                                SELAMAT TINGGAL NEWBURY PARK
 
4.55 PM.
setiap  bermula  pasti  berakhir,  setiap  bertemu  pasti  berpisah. itulah resam hidup juga resam dunia.hatiku terlalu berat rasanya untuk berpisah meninggalkan newbury park yang belum ku  kenali, hanya  baru  sekadar dua hari. aku rasa cukup tenang tinggal disini. tapi apakan daya, masa amat cemburu  untuk  semua. aku terpaksa bertolak pergi dan...... demi  kembali ke tanah air tercinta. 5 pm.. aku check out hotel holiday inn. oh yee...  lupa  pula  aku.bila pulak aku check inn tiba tiba dah check out. sebenarnya aku check inn lewat pada hari tu, adalah lebih kurang pukul 10 malam, selepas puas berpossing di perkarangan istana buckingham.

sebelum aku berangkat pulang ketanah air, inilah sebahagian dari picdari mula aku tiba  serta pic sekitar  newbury  untuk kenangan.....

               stesen tube victoria, stesen pertama aku naik untuk ke newbury park

          bethnal green salah satu stesen yang sibuk sebelum sampai di newbury park

             mile end, stesen tube yang membuat pertukaran ke whitechapel

                                stratford ,salah satu stesen yang tersibuk



                                stesen tempat aku turun.

                              tube yang aku naik




                                                                                                                         












                                
                                                                                     
                                                                               




                                                                                   
                                                                               
                                                                               
                                                                                  
                                                                                  
                                                                                   

                                                                                   
                                                                                 
                                mc donald london warna hijau. 
                                              
                                ronda diawal pagi sebelum sarapan

                                sarapan pagi

                                                                                  
                                ape yang sedang di menungkan   
     
                               duk pikir mana pulak nak pergi selepas ni. 
                       
                              ************
                               melawat kawasan perumahan sekitar hotel di newbury

                                                                                  














                                                                                                    
                               SELAMAT TINGGAL NEWBURY PARK

No comments:

Post a Comment