ADIZA SAIDI BLOGSPOT

Thursday 10 October 2013

MERONDA DI HYDE PARK , LONDON

                                                                       
HARI KE TIGA HARI TERAKHIR DI LONDON
                
hari ini berakhirlah episod perjalanan dan kembara aku di eropah. sebelum aku melangkah pulang ketanah air, aku mengambil kesempata untuk meronda kali terakhir di kota london.selepas sarapan pagi dihotel holiday inn di newbury park aku bergerak ke stesen tube. destinasi pertama ku adalah ke hyde park,aku meronda sakan di hyde park sambil snap seberapa banyak pic yang bolih.inilah antara pic yang terpilih yang dapat aku publish.........

                                                                           
                                                                          

                               marble arch stesen untuk ke hyde park

                                                                                  
                                                                                                                                                     









                              bersambong ke  baker street.

No comments:

Post a Comment