ADIZA SAIDI BLOGSPOT

Saturday 5 October 2013

EIFFEL TOWER PARIS FRANCE


 5 OKTOBER 2013

    Hari kedua berada dikota paris,aku cukup teruja,semalam seharian aku meronda.
    hari ini,aku meronda lagi. awal pagi sudah keluar, destinasi pertama yang aku
    tuju adalah eiffel tower,tempat yang paling sinonim untuk kota paris.so......
    untuk tidak memanjangkan cerita layan jer sebahagian dari pic yang sempat aku
    rakam.... 

baru keluar dari hotel

bangunan hotel novotel de paris 


mahkamah



pejabat pejabat kerajaan





jambatan king edward vii

ke bangunan parlimen

bangunan parlimen

jambatan prince

jambatan tempat berlakunya tragedi prince diana

pemandangan eiffel tower dari jauh






eiffel tower dari jarak dekat
pose di eiffel tower


dibawah menara eiffel
beratur untuk membeli tiket bagi memanjat ketingkat satu atau dua
tempat menjual tiket

pemandangan dari tingkat dua menara eiffel



pose di tingkat dua







binocular untuk teropong malaysia dari paris


possing dari tingkat dua














lif untuk turun ke base

meronda  dulu sebelum ke destinasi seterusnya





hotel shangrila paris



No comments:

Post a Comment