ADIZA SAIDI BLOGSPOT

Saturday 23 February 2013

EDISI SOLO JELAJAH THAILAND - 17 - FLOATING MARKET

                                                                      EPISOD 17
                                            FLOATING MARKET DAMNOEN SADUAK

                        sementara menunggu diaorang berkumpul,sempatlah juga aku bersarapan pagi
                        secara ala kadar disebuah gerai di sussie street tidak berapa jauh dari khaosan
                        palace, sambil bersarapan sempat juga aku snap kamera cap ayam aku kearah
                        beberapa lokasi yang menarik perhatian ku.

                        hampir setengah jam juga aku menunggu diaorang berkumpul.....barulah selesai
                        dan lebih kurang pukul 8.45 van mula bergerak menuju ke floating market.





      
                                       antara geng geng aku yang turut sama ke floating market.

                                                                   dah sampai pun.
                                                                 aku menyusur ikut darat
                                                 geng aku yang datang dari korea dan jepun


                                    macam macam ada kuih muih,karpet dan tikar pun ada di jual



                                                     ini geng aku dari sweden dan mexico
                                                                     laksa thai pun ada

                                                    pokok kelapa sawit pun ada di jual
                                             




























                                              menjelajah perkampongan diatas air di ratchaburi.










ni partner aku dari jepun















































No comments:

Post a Comment