ADIZA SAIDI BLOGSPOT

Saturday 23 February 2013

EDISI SOLO JELAJAH THAILAND -19 - KENANGAN BERSAMA LEO

                                                  KENANGAN BERSAMA LEO
                                     
                      ketika aku sedang pusing pusing di sekitar kawasan hentian bas dekat stesen keretapi
                      river kwai di kanchanaburi,tiba tiba aku terpandang kesatu arah yang di kerumuni olih
                      beberapa orang pengunjung. aku terpanggil untuk mendekati nya........ wah ini rezeki.

                      tanpa membuang masa aku terus mengambil peluang keemasan ini. aku memberanikan
                      diri... duduk disebelah.... dan memberikan kamera aku kepada salah seorang yang ada
                      di situ untuk merakamkan gambar sebagai kenangan.




                                  aku memberanikan diri  dengan meletakkan tangan aku perlahan.

selamat.

lagi best dia tidur.

leo cuba mengubah posisi..... alamak .........


                                              leo  menolih kearah lain.......selamat aku

                                                          leo tidur balik...........lega  aku.


                                                                         BATIK
                                                 sessi pagi sebelum aku bertemu dengan leo

                                               ini kalau anak aku ada.......raya hindulah dia


aku cuba juga untuk  bergambar dengan nya tapi berat sangat
mahu rasanya 30 kilo.....so tak jadi

bagi mat salih ni jerlah ,ini pun geng aku juga  steward dari sweden.








No comments:

Post a Comment