ADIZA SAIDI BLOGSPOT

Wednesday 27 February 2013

EDISI SOLO JELAJAH THAILAND - 25 - KE KRABI


EPISOD 25
KRABI    

malam tadi aku dapat tidur nyenyak,tidak seperti malam malam sebelumnya
apa tak nya  tiga malam berturut turut aku tidur dalam keretapi dan dalam bas.
tambahan pula guest house yang aku sewa berada jauh di hujung lorong ,sunyi 
sepi macam dalam gua.
balik jer dari meronda di pasar malam sekitar jam 11.30 malam, aku singgah
di kedai encik kassim dekat cafe europa,pekena tom yam spesial, memang 
kow punya tom yam,..........sedap....sampai habis aku hirup kuahnya.
lain kali kiranya ada rezeki misti aku singgah kedai encik kassim lagi.
lepas makan lama juga aku layan borak dengan encik kassim...........

                                     baru habis pekena roti canai cicah gula di kedai encik kassim
                                                        depan guest house yang aku sewa
                                                        singgah beli air maniral buat bekal meronda












                                                           bergambar dengan kuda laut
                                                          bergambar dengan dolphin
                                                                   bergambar dengan nemo























No comments:

Post a Comment